+31 (0)50 321 00 02

Diensten

Verlaging van de kale huurprijs

Frently kan jou helpen om je huurprijs te verlagen als jij op dit moment meer betaalt dan de maximale huurprijs van jouw kamer of appartement. De maximale huurprijs kan worden berekend met een wettelijk puntensysteem.
Meer informatie

Achterstallig onderhoud

Als er onderhoudsgebreken aanwezig zijn in jouw woning, is je verhuurder verplicht om deze problemen te herstellen. Als je verhuurder dit niet doet, dan heb je recht op een tijdelijke huurverlaging in verband met gebreken.
Meer informatie

Eindafrekening van de servicekosten

Servicekosten zijn alle kosten die jij elke maand aan je verhuurder betaalt bovenop de kale huurprijs. Een verhuurder is verplicht om je elk jaar een afrekening te sturen en teveel betaalde servicekosten terug te betalen.
Meer informatie

Terugvorderen van de waarborgsom

Binnen drie maanden na de einddatum van je huurovereenkomst dient de verhuurder jou de borg terug te betalen. Als de verhuurder de borg niet terugbetaalt, kan Frently jou helpen om de borg terug te krijgen.
Meer informatie

Bezwaar maken tegen een huurverhoging

In april ontvangen de meeste huurders een voorstel tot huurverhoging. Maar wat veel huurders niet weten, is dat een huurverhoging vaak helemaal niet is toegestaan. Wij helpen je om bezwaar te maken tegen de verhoging.
Meer informatie

Terugvorderen van makelaarskosten

Een makelaar mag geen makelaarskosten bij een huurder in rekening te brengen. Toch moet je vaak betalen, omdat je de woning anders niet krijgt. Vorder jouw makelaarskosten terug via Frently.
Meer informatie